Asiointipiste tiedottaa

Asiointipisteen aukiolo ja yhteystiedot kesä 2020

Asiointipiste on suljettu 6.-26.7.2020

Tiedote kiinnioloajan yhteystiedoista löydät oheisesta linkistä; Tiedote asiointipisteen aukiolosta kesä 2020

 

Hyvää ja aurinkoista kesää!

 

__________________________________________________________________________________________

 

Palveluneuvoja Ulla Heinon pitkä työura päättyy

Palveluneuvoja Ulla Heinon pitkä työura päättyy. Ulla on ollut kunnan palveluksessa
yli 35 vuotta ja palveluneuvojana koko yhteispalvelun perustamisesta, vuodesta 2010, alkaen.

Sydämelliset kiitokset kaikille asiakkaille näistä vuosista, 
juuri Teidän ansiostanne olen nauttinut työstäni näin paljon. 
On ollut ilo palvella Teitä.
Hyvää kesää kaikille.
-Ulla Heino-

Lue lisää Sulkava-lehden kesänumerosta; klikkaa tästä.
Sulkava-lehden artikkeli 10 v. sitten; klikkaa tästä.

 

 

 

 

______________________________________________________________________________________________

Koronavirustiedote:

* Käyntiasiointia on rajattu vain välttämättömien, kiireellisten asioiden hoitamiseen
* Mikäli mahdollista ota ensisijaisesti yhteyttä puhelimitse 044 417 5337 tai sähköpostilla yhteispalvelu@sulkava.fi
* Palvelupisteessä asioidessa noudata käsihygieniaohjeita (käsidesin käyttö saapuessa/lähtiessä, asiakaspäätteellä, palvelutiskillä jne), asioi terveenä: älä tule paikalle, mikäli sinulla on flunssan oireita tai olet koronaviruksen altistusketjussa, vältä lähikontaktia henkilökuntaan sekä muihin asiakkaisiin  (turvaväli n. 2 metriä).
* Aulassa on 1 asiakaspääte käyttövalmiina niitä kuntalaisia varten, joilla ei ole kotonaan tietokonetta ja he tarvitsevat sitä välttämättömien asioiden hoitamiseen
* Verkkoasioinnin neuvontaa asiakaspäätteellä rajaamme vain kiireellisiin viranomaisasioihin
* Hakemuksia ja muita asiakirjoja voi jättää turvallisesti myös Sulkavan kunnan lukolliseen postilaatikkoon, joka sijaitsee viraston taka-oven vieressä, otamme tarvittaessa yhteyttä puhelimitse, mikäli  postilaatikkoon jätettyihin asiakirjoihin tarvitaan lisäselvityksiä.
* Lähetämme tarvittaessa hakemuksia kotiin ja neuvomme puhelimitse niiden täyttämisessä.
* Palvelupisteen puhdistamista on tehostettu entisestään, jotta asiointi olisi mahdollisimman turvallista
* Välttämättömässä asioinnissa  Asiointipiste palvelee normaalien aukioloaikojen mukaan ma-pe klo 9-11 ja 12-15                                  _____________________________________________________________________________

Asiointipisteen asiakaskysely syksyllä 2020
Asiointipisteemme on osallistuu Valtiovarainministeriön järjestämään asiakaskyselyyn, johon on valittu 21 asiakasvirraltaan suurinta Asiointipistettä. Suomessa on n. 200 Asiointipistettä, joten omamme kuuluu kärkijoukkoon asiakasmäärältään. Asiasta tiedotetaan tarkemmin kesän jälkeen.
_____________________________________________________________________________

Maistraatti muuttui 1.1.2020 Digi- ja väestötietovirastoksi
Väestörekisterikeskus, maistraatit ja Itä-Suomen aluehallintovirastossa toimiva Maistraattien ohjaus- ja kehittämisyksikkö yhdistyivät 1.1.2020 Digi- ja väestötietovirastoksi. Saat jatkossa kaikki maistraatin ja Väestörekisterikeskuksen palvelut uudesta virastosta. Uusi verkko-osoite on www.dvv.fi. Asiointiin käytettävät sähköpostiosoitteet korvautuvat uusilla, ja ne löytyvät www.dvv.fi -sivuilta. Lomakkeet löytyvät jatkossa www.dvv.fi/lomakkeet. Uusi vaihteen numero on 0295 536 000. Palvelupaikat säilyvät ennallaan.
Viraston tehtävänä on edistää yhteiskunnan digitalisaatiota, turvata tietojen saatavuutta ja tarjota palveluja asiakkaiden elämäntapahtumiin.
Digi- ja väestötietoviraston tehtävä on osaltaan näyttää suuntaa, uudistaa yhteiskuntaa ja tukea kansalaisten asiointia julkisen hallinnon kanssa, tavoitteena tehdä Suomesta entistä sujuvammin toimiva yhteiskunta.

asiointipisteen logo